20/11/2023
Рішення міської ради від 17.11.2023 № 3 рішення / 61 позачергова сесія «Про затвердження Програми забезпечення діяльності відділу “Центр надання адміністративних послуг” Гайсинської міської ради на 2022-2025 роки у новій редакції»
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України, постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», на виконання висновку Департаменту фінансів Вінницької обласної державної адміністрації, за результатами перевірки складання та затвердження показників бюджету Гайсинської міської територіальної громади на 2022 рік від 19.01.2022 року № 03-1-14/55, рішення 52 позачергової сесії 8 скликання від 26.07.2023 року №7 «Про перейменування Відділу, внесення змін до положення Відділ «Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації» виконавчого комітету Гайсинської міської ради та передачу повноважень суб’єкту державної реєстрації», з метою забезпечення відкритості діяльності органу місцевого самоврядування та створення комфортних умов та більшого переліку надання адміністративних послуг шляхом їх розширення, міська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму забезпечення діяльності відділу “Центр надання адміністративних послуг” Гайсинської міської ради на 2022-2025 роки виклавши її у новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (Гукало А.І.).
Міський голова Анатолій ГУК
Прикріплені файли: