Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

03.12.2024 08:02

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

5b62f067-4616-4aae-8fad-ec6f4d2dc543.jpg

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

 

Додаток 2

до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля

___________ Дата:___________

(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 10377
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля, для паперової версії
зазначається суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНЛ" 31086753

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 23700, Вінницька обл., Гайсинський р-н, місто Гайсин, ВУЛИЦЯ СТАНЦІЙНА, будинок 1 380675522858

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

2.Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачається здійснення операцій з оброблення відходів меляси бурякової на існуючому виробничому майданчику ТОВ «ЕТНЛ» за адресою: 23700, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Заводська, 28.

Технічна альтернатива 1.

ТОВ «ЕТНЛ» спеціалізується на виробництві мелясного сусла, технологія виготовлення якого основана на підготовці основної та антисептованої меляси методом розбавлення водою до відповідної концентрації сухих речовин. В якості сировини для виробництва готової продукції підприємство використовує відходи виробництва бурякового цукру - мелясу бурякову (код за Національним переліком - 02 03 99). Планованою діяльністю передбачається здійснення операцій відновлення відходів, а саме операція R3 - рециклінг/відновлення органічних речовин, що не використовуються як розчинники, у тому числі компостування та інші процеси біологічної трансформації, а також підготовка до повторного використання, газифікація та піроліз, коли компоненти використовуються як хімікати, та відновлення органічних матеріалів у вигляді засипки та операція R12 попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11. Попередні операції до відновлення, включають попереднє оброблення, у тому числі, відокремлення, змішування перед подачею на основну операція R3. Оброблення відходів на об’єкті оброблення ТОВ ЕТНЛ передбачає попереднє змішування сирої меляси з допоміжними речовинами, антисептиками та водою, з метою повторного використання та рециклінгу. Меляса являє собою темно-коричневу в’язку речовину з специфічним запахом, обумовлених продуктами карамелізації сахарози та конденсації амінокислот з моноцукрами, а також триметиламіном, що є продуктом розкладу бетаїну який присутній в мелясі в невеликій кількості. Густина меляси відповідає межам 1,3 - 1,42 кг/дм3. В’язкість стандартної меляси коливається від 35 до 55 пуаз або від 3,5 до 5,5 Па.сек. З підвищенням густини меляси збільшується її в’язкість. Масова доля сухих речовин повинна становити не менше 75 %. В натуральному вигляді меляса дріжджами не зброджується через велику кількість цукру, тому для забезпечення нормальної життєдіяльності дріжджів та стимулювання біохімічних процесів, пов’язаних з їх життєдіяльністю, відходи меляси бурякової потребують попереднього оброблення. На виробництво ТОВ «ЕТНЛ» меляса доставляється автомобільними цистернами, зважується та зливається у приймальні ємності. В залежності від потреби і якості, меляса насосами перекачується або на зберігання, або безпосередньо на виробництво. Ємності для зберігання меляси - наземні, закриті велико­габаритні, номінальна місткість яких становить 2000, 5000 т. Для перекачування меляси, після її зливу в приймальні ємності, обладнана насосна станція з двома групами насосів. За допомогою насосів по трубопроводах меляса перекачується із приймальних ємностей у чани для зберігання, або безпосередньо на виробництво у вагове відділення, де здійснюється оброблення меляси. При надходженні на підприємство, меляса сортується в залежності від якісних показників: на зберігання, або на переробку. До тривалого зберігання допускається меляса з вмістом сухих речовин не менше 75 %, решта - подається безпосередньо на виробництво для переробки. Після надходження на виробництво меляса підлягає підготовці для: - зброджування - основна меляса; - дріжджегенерування- антисептована меляса. Підготовка антисептованої меляси складається з наступних етапів: - антисептування - обробка меляси антисептиками (фріконт, дезактин, жавель- клейд ); - підкислення - додавання сірчаної кислоти для підтримання кислотності 1,4-1,5 град.; - додавання поживних речовин - внесення ортофосфорної кислоти -2,7 кг на 1 т меляси та карбаміду - 5-6 кг на 1 тонну меляси, який попередньо розчиняють у воді (не оброблена з річки); - витримка і гомогенізація. Також під час приготування антисептованої меляси додають не оброблену воду з річки в кількості приблизно 40 л на 1 т меляси. Технологія виробництва на підприємстві є досить прогресивною та іноваційною, тому норма дозування поживних речовин та кислот може змінюватись в залежності від якості меляси. Для приготування основної меляси в чан сирої меляси додаються антисептики (дезактин - 100 г на 1 т, жавель-клейд - 2 таб. на 1 т меляси) з подальшим розбавлення водою до відповідної концентрації сухих речовин. Необхідна кількість води залежить від якісних показників сирої меляси. Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» відповідно до: -пункт 11, ч. 3 об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу.

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи 2 розглядається операції з оброблення відходів меляси бурякової з подальшим її використанням для виготовлення кормових дріжджів та екстрактів на їх основі, враховуючи, що меляса має у своєму складі природний комплекс необхідних вітамінів та мікроелементів. На відміну від виробництва спирту зброджування ведуть таким шляхом, щоб утворення спирту звести до мінімуму, а весь цукор використати на побудову дріжджових клітин, тобто на їх ріст та розмноження. Останні сильно прискорюються у присутності кисню, тому характерною ознакою виробництва дріжджів є енергійна аерація рідини, що бродить, в той час, як виробництво спирту є анаеробним процесом. Зброджування проводять за температури 26оС та рН 4,7 - 5,0. Отримані клітини дріжджів відділяють на сепараторах з проміжною промивкою водою. Дріжджовий концентрат пропускають через фільтри і отримують пресовані дріжджі. Із 100 кг меляси отримують як правило 100 кг пресованих дріжджів із вмістом 25% СР. Пресовані дріжджі часто висушують.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Вінницька обл. Гайсинський р-н Гайсин вул. Заводська, будівля 28, виробничий цех Ж (спиртовий).

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Гайсинська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Вінницька обл. Гайсинський р-н Гайсин вул. Заводська, будівля 28.

Об’єкт оброблення відходу знаходиться на території ТОВ «Корпорація Скіф-96», на земельній ділянці з кадастровим номером: 0520810100:11:005:0130, площею 0,1299 га. Цільове призначення земельної ділянки: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості). Земельна ділянка експлуатується ТОВ «Корпорація Скіф-96», на підставі договору оренди б/н від 30.05.2024 року, терміном на 10 років. Будівля Ж-виробничий цех (спиртовий) знаходиться у власності ТОВ «Корпорація Скіф-96», та передана в оренду ТОВ «ЕТНЛ» згідно договору оренди майна №01/06-2022 від 01.05.2022. В цілому майданчик функціонує з дотриманням санітарних, пожежних, екологічних вимог. До об’єктів ПЗФ та Смарагдової мережі дана земельна ділянка, де передбачається планована діяльність, не відносяться. Об’єкт оброблення відходів знаходяться в Собському регіональному екокоридорі.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Вінницька обл. Гайсинський р-н .

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася, оскільки, планована діяльність передбачається на спланованому виробничому майданчику, з наявним технологічних обладнанням для реалізації планованої діяльності, що в свою чергу не передбачає додаткових будівельних робіт та заходів з планування території.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Однією з ключових проблем цукрових заводів є значна кількість відходів меляси та жому. Оброблення відходів меляси дозволяє перетворити даний відхід у цінний продукт, який стає сировиною для інших виробництв та дозволяє зменшити навантаження на навколишнє середовище. Планована діяльність направлена на реалізацію основного принципу державної політики у сфері управління відходами, а саме: сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище. Загалом планована діяльність спрямована на здійснення операцій з відновлення відходів, утворенню яких не вдається запобігти, забезпечуючи підготовку відходів до повторного використання та рециклінгу, що в свою чергу сприяє зменшенню навантаження на навколишнє середовище виробничих потужностей. Впровадження ефективної системи управління відходами, на вимогу ст.13 та ст.16 Закону України Про управління відходами, є запорукою стабільної роботи підприємства, що є особливо необхідним в період війни проти зовнішнього агресора, оскільки підтримка вітчизняного виробництва сприяє економічній стійкості держави та її спроможності ефективно протистояти агресору. Підприємство ТОВ «ЕТНЛ» забезпечує працевлаштуванню 198 чоловік місцевого населення, що в свою чергу, сприяє надходженню податків до місцевого бюджету та економічному розвитку даної територіальної громади.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Режим роботи підприємства ТОВ «ЕТНЛ» - 365 днів, 24 год/добу в дві зміни по 12 годин. Кількість працівників, задіяних у процесі оброблення меляси в одну зміну складає 3 особи - 2 слюсарі-ремонтники зливного відділення на прийомі меляси та 1 вагар на обробленні меляси. Площа земельної ділянки де розміщено об’єкт оброблення відходів - 0,1299 га. Площа виробничого приміщення -                                       3090,1     м2. Пункт приймання відходів меляси бурякової

(мелясосховище) складається з двох ємностей об’ємом 2000 та 5000 т. Кожна ємність має зовнішні сходи та площадки з огородженнями. Для пересування меляси на території виробництва після її прийомки в приймальні збірники обладнується насосна установка П6-ППВ виробничою потужністю 30 м3/год. Кількість відходів (меляси бурякової), що обробляються в процесі виробництва - 98 т/добу, 35770 т/рік. Кількість сирої бурякової меляси для приготування антисептованої меляси - 23 т/добу, 8395 т/рік, для основної меляси - 75 т/добу, 27375 т/рік. Кількість води, що передбачається використовувати для підготовки антисептованої меляси - 40 л на 1 тонну. Забір води передбачається в межах дозволених лімітів. Витрата основної допоміжної сировини складає: карбамід - 5-6 кг на 1 т меляси; дезактин - 100 гр на 1 тону меляси; ортофосфорної: 2,7 кг на 1 тону меляси; кількість сірчаної кислоти визначається за фактом необхідності підкислення меляси.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно чинного Законодавства України. Екологічні обмеження: - при експлуатації об’єктів оброблення відходів дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - викиди забруднюючих речовин повинні здійснюватися за наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря і не перевищувати граничнодопустимих нормативів; - оброблення відходів здійснювати самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів; - в процесі провадження планованої діяльності вести облік відходів, що утворилися в результаті господарської діяльності, та подавати відповідну звітність; - постійно забезпечувати утримання в належному санітарному і технічному стані об’єкти оброблення відходів, забезпечувати дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки на ньому; - в аварійних ситуаціях пов'язаних з їх забрудненням, що може шкідливо вплинути на здоров'я людей і стан водних екосистем негайно розпочати ліквідацію її наслідків і повідомити про аварію відповідні органи виконавчої влади та орган місцевого самоврядування; здійснення періодичного контролю і моніторингу параметрів навколишнього природного середовища; скид забруднюючих речовин у водні об’єкти повинен здійснюватися за наявності Дозволу на спеціальне водокористування. Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарними нормами та правилами; - дотримання вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення на межі СЗЗ; забезпечення санітарно- гігієнічних потреб працюючого персоналу. Інші обмеження: розроблення і впровадження протиаварійних заходів, у тому числі планів ліквідації наслідків можливих аварій. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту планованої діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і додаткових екологічних обмежень не потребує.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі №1

щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання розмірів санітарно-захисної зони відповідно ДСП 173-96; дотримання вимог до планування виробничих територій відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальнаа альтернатива 2 не розглядалася.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Додаткової еколого-інженерної підготовки території не потребується. Заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи впроваджено. Об’єкт оброблення відходів розміщується на спланованих виробничих потужностях діючого підприємства. Під’їздні шляхи сформовані. Внутрішньомайданчикові проходи та проїзди існуючі. Система трубопроводів та насосного обладнання, для транспортування меляси з пункту приймання до об’єкту оброблення існуюча.

щодо технічної альтернативи 2.

Впровадження технічної альтернативи 2 потребує влаштування (монтажу) технологічного обладнання в межах існуючого виробничого приміщення. Додаткової еколого-інженерної підготовки земельної ділянки, аналогічно технічній альтернативі 2, не потребується.

щодо територіальної альтернативи 1.

Додаткової еколого-інженерної підготовки території не потребується. Виробничий майданчик об’єкту оброблення відходів спланований та віддалений від житлової та громадської забудови. Підведення зовнішніх мереж каналізації та водопостачання, електропостачання не передбачається. Під’їздні шляхи та внутрішні проїзди сформовані.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Клімат і мікро клімат: вплив екологічно обґрунтований; Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин від основних операцій оброблення відходів (відокремлення, змішування, розбавлення) не очікуються. Можливим є надходження забруднюючих речовин при зберіганні допоміжної сировини, зокрема карбаміду та сірчаної кислоти. Водне середовище: при дотриманні в процесі експлуатації об’єкту оброблення відходів прийнятих проектних рішень, умов дозволу на спеціального водокористування, а також виконанні заходів по недопущенню аварійних ситуацій, вплив на водне середовище оцінюється, як прийнятний. Об’єкт оброблення відходів, та допоміжні споруди знаходиться поза межами прибережно захисної смуги поверхневого водного об’єкту. Скид зворотних (стічних) вод у водні об’єкти не передбачається. Грунти: вплив обгрунтований з урахуванням спланованого виробничого майданчика, передбаченого твердого покриття в місцях можливого розливу відходів, хімічних речовин та нафтопродуктів.. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду: вплив оцінюється як прийнятний та екологічно- обгрунтований. Об’єкти природного заповідного фонду в районі планованої діяльності відсутні. Знесення зелених насаджень не передбачається. Вплив на рослинні та тваринні угрупування очікується мінімальний оскільки планована діяльність передбачається на осноєних виробничих майданчиках. Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається, за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Відходи: реалізація планованої діяльності є заходом направленим на впровадження ефективної системи управління відходами та ), відновлення відходів, утворенню яких не вдалося запобігти, забезпечуючи підготовку відходів до повторного використання, В ході господарської діяльності можливим є утворення змішаних побутових відходів, відходів упаковки, відходи очищення приймальних резервуарів, непридатні та протерміновані реактиви та тара з під них. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання населення: знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства.

щодо технічної альтернативи 2.

Вплив на тваринний світ, техногенне та соціальне середовище, клімат та водне середовище та грунти аналогічний альтернативі 1. В атмосферне повітря очікуються мікроорганізми та мікроорганізми-продуценти (тисяч кл./м3)(галузей промисловості - дріжджєвої) за загальним бактеріальним розрахунком. Короткостроковий вплив очікується при монтажі технологічного обладнання.

щодо територіальної альтернативи 1.

Вплив планованої діяльності очікується в межах діючого виробничого майданчику та не створює додаткового навантаження на навколишнє соціальне середовище.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п.2. ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Зокрема планується проведення досліджень впливу на геологічне середовище, атмосферне повітря, поверхневі та підземні води, ґрунти, рослинний і тваринний світ, клімат, а також на соціальне і техногенне середовище.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (п. 9 ч.2 ст.17 Закону України «Про управління відходами»),

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, uprter@vin.gov.ua, (0432) 43-74-08, головний спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}