09.12.2025 11:40 28
Банкінг без бар’єрів: у Гайсині протестували відділення підвищеної доступності ПриватБанку
Гайсин стає доступнішим для кожного. На вулиці Центральній, 35 запрацювало оновлене відділення ПриватБанку, доступне для кожного. Відповідність нормам безбар’єрності особисто протестували голова громади Анатолій Гук та Олег Плаксивий, який пересувається на кріслі колісному.
Відділення спроєктовано так, щоб кожен клієнт — незалежно від фізичних можливостей — міг отримати банківські послуги комфортно, гідно та без сторонньої допомоги. Це стосується як людей з інвалідністю, так і батьків з дитячими візочками, людей старшого віку та інших маломобільних категорій гайсинців.
«Приємно вражений тим, наскільки уважно тут поставилися до потреб маломобільних категорій населення. Ще на вході відчувається, що цей простір створено з особливою турботою та любов’ю. ПриватБанк у Гайсині втер носа іншим банківським установам міста, ставши еталоном безбар’єрності. Адже безбар’єрність — це не лише пандуси та широкі коридори, це новий стандарт, до якого повинні бути залучені усі без виключення!»- резюмував Анатолій Гук, очільник Гайсинської тергромади.
Тут повністю відмовилися від бар’єрів: вхід зроблено врівень із тротуаром. Тестування підтвердило, що людина на кріслі колісному потрапляє всередину вільно, без сторонньої допомоги та зайвих зусиль, завдяки широким зручним дверям.
Для людей з порушенням зору простір обладнали спеціальною навігацією. На підлозі розміщені попереджувальні та напрямні тактильні індикатори. Встановлені тактильні мнемосхеми (план-схема приміщення рельєфним шрифтом). Вхідна група має чіткі візуальні елементи доступності та контрастні маркувальні таблички.
У самому відділенні кожна деталь продумана для зручності. Тут працює універсальна касова кабіна, адаптована для обслуговування клієнтів на кріслі колісному. Біля робочих місць спеціалістів передбачені спеціальні тримачі для милиць, а для гігієнічних потреб облаштовано просторий універсальний санвузол.
«Приємно здивував універсальний санвузол, аналогів якому я не бачив у нашому місті, - ділиться враженнями Олег Плаксивий, який користується кріслом колісним. - Все чудово, продумано до дрібниць. Окрема вдячність за понижену касу, тепер мені зручно спілкуватися з касиром, самостійно отримувати всі послуги».
«Безбар’єрність — це не лише пандуси, це філософія рівних можливостей, яку наш банк втілює як у фізичних відділеннях, так і в цифровому, інформаційному просторі», — розповідає Іван Павловський, керівник відділення «Вінницьке №9».
Окрім фізичної адаптації відділення, банк продовжує вдосконалювати свої цифрові сервіси. Додаток Приват24 адаптовано для людей з порушеннями зору — він коректно взаємодіє з програмами зчитування екрана (скрінрідерами). Клієнти, які спілкуються українською жестовою мовою, можуть отримати повноцінну відеоконсультацію як у будь якому відділенні банку, так і в додатках «Приват24» і «Приват24 для бізнесу».
Поділитись
Дізнайтеся також
09/12/2025
11 бригада ім. М. Грушевського НГУ
09/12/2025
Податкова стає зрозумілішою
Усі новини