08.08.2023 10:11
Сьогодні, 8 серпня в міській раді, в рамках робочої наради, говорили про алгоритми дій для здійснення делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану виконавчими органами місцевого самоврядування.
Участь у нараді взяли міський голова Анатолій Гук, в.о. начальника відділу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Гайсинської міської ради – Марина Сомик та начальник Гайсинського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Гайсинському районі Вінницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)- Алла Будько.
Очільник громади Анатолій Ілліч підкреслив, що у нашій громаді уповноважив на здійснення делегованих повноважень з державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті (далі – державної реєстрації) – Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Гайсинської міської ради.
Алла Анатоліївна поділилася досвідом про готовність здійснювати делеговані повноваження виконавчими органами територіальних громад Гайсинського району, а також повідомила що відділ державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечуватиме бланками свідоцтв, прийматиме від ЦНАПу паперові носії актових записів цивільного стану, відповідні звіти, здійснюватиме контроль за їх діяльністю, надаватиме їм методичну допомогу, тощо.
Марина Юріївна зауважила, що нові делеговані повноваження вимагатимуть від нашої громади ряду організаційних заходів, особливо щодо підготовки внесення змін до положень, посадових інструкцій, підготовки нових нормативних документів, а також створення умов для зберігання бланків свідоцтв і отримання доступу до спеціального реєстру.
Гайсинський ЦНАП невдовзі буде спроможний надавати усі найнеобхідніші послуги жителям громади.