Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

15.12.2023 08:37

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі

Користувацькі-розміри-1280x720-px-(3).png

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (технічне обслуговування котельні

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України   від 16 грудня 2020 р. № 1266  «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»  та застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості)

  Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (технічне обслуговування котельні) (ДК 021:2015 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)Вид та ідентифікатор закупівлі – відкритті торги з особливостями

 інд.код оголошення IDUA-2023-12-12-020083-a  

Очікувана вартість предмета закупівлі –  286 000 ,00 грн, з урахуванням ПДВ

 

У замовника є потреба у здійсненні закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (технічне обслуговування котельні для повноцінного  функціонування  закладу дошкільної освіти ясла-садок №4 «Зірочка»  Гайсинської міської ради  та обігріву приміщень    код  ДК 021:2015:  50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника з очікуваною вартістю 286 000 ,00 гривень. 

 

1. Найменування замовника - ЗДО  ясла-  садок - №4 «Зірочка»  Гайсинської міської ради

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 26243131

3. Місцезнаходження замовника: 23700 Вінницька область, м.Гайсин, вул.В. Бартоша, (Пролетарська) 4

4. Вид предмета закупівлі: послуги

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (технічне обслуговування котельні

 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета

закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга протягом 2024 року

8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23700 Вінницька область, м.Гайсин, вул.  В. Бартоша, (Пролетарська) 4

9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024 року

10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських  днів з дня підписання акту виконаних робіт (наданих послуг)

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі 

 

Найменування послуги

Кількість/ одиниця

виміру

Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (технічне обслуговування котельні )

1

Пос-луга

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Суб’єкти у сфері теплопостачання повинні дотримуватися вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, нести відповідальність за його порушення і здійснювати технічні та організаційні заходи, спрямовані на зменшення шкідливого впливу об’єктів у сфері теплопостачання на навколишнє природне середовище. Послуги повинні надаватись відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 року №2633-IV (зі змінами) та повинні забезпечувати:

  • відповідну нормативну температуру повітря у приміщеннях;
  • безпечну дію усіх видів устаткування та обладнання, задіяних в технології надання послуг;
  • дотримання правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, прийнятого на обслуговування майна.
  1. Інші умови:
    1. Забезпечення вироблення і постачання теплової енергії з органічного палива поставки учасником згідно з нормами і правилами.
    2. При виробництві теплової енергії покладання на теплопостачальника повної відповідальності виконання правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, прийнятого на обслуговування майна згідно діючого законодавства.
    3. Забезпечення відповідної якості води в системі опалення та наявність необхідного тиску в опалювальних мережах.
    4. Забезпечення котельні кваліфікованим персоналом, який пройшов відповідне навчання на право обслуговування газових котлів, згідно діючих норм чисельності працюючих на підприємствах теплоенергетики.
    5. Призначення відповідальної особи за справний стан і безпечну експлуатацію котлів із числа інженерно-технічних працівників, які пройшли перевірку знань в установленому порядку.
    6. Мати відповідний дозвіл органів Держпраці на право обслуговування, приладів безпеки, контрольно-вимірювальних приладів, хімводоочистки, живильних пристроїв та іншого допоміжного устаткування.
    1. Забезпечення постійним наглядом, контролем за експлуатацією обладнання котельні.
    2. Забезпечення підтримання норм температурного режиму у будівлях : ЗДО №4 «Зірочка» згідно із Санітарними нормами мікроклімату виробничих приміщень.
    3. Забезпечення збереження майна, переданого в експлуатацію постачальнику теплової енергії.
    4. Складання та надання графіків обслуговування обладнання котельні.
    5. Згідно санітарних норм дотримання в належному стані приміщення котельні.

7.11.Забезпечення постійним наглядом, контролем за експлуатацією теплових мереж.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону з урахуванням Особливостей. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби.