Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Загородня Ольга Іванівна

Cпеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради

Cпеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради


Електронна пошта: vszgaysin@ukr.net


Телефон: +380433423414


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія: 


  • Дата народження: 03.10.1979
  • Місце народження: м. Гайсин, Вінницька область, Україна
  • Громадянство: українка
  • Освіта: вища, диплом Уманської державної аграрної академії, 2002 рік
  • Спеціальність: Менеджмент організацій
  • Кваліфікація: менеджер-економіст

 

Сфера відповідальності:


  • Здійснювати прийом громадян з питань соціального захисту населення.
  • Проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій  у сфері соціального захисту.
  • Надавати консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначати потреби громадян у соціальній підтримці.
  • Здійснювати прийом заяв з   документами для призначення державних соціальних допомог, компенсацій,  грошових виплат, соціальних послуг, пільг, субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  • Перевіряти правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідальний вид соціальної підтримки та видавати заявникові повідомлення (відривного талона) про прийняття заяви та документів.
  • Реєструвати прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення   які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
  • Формувати особові справи та передавати їх  до  управління соціального захисту населення.
  • Надавати інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини відмови, та інше),
  • Видавати отримувачам  повідомлення про прийняті рішення відповідно        до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).