Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Пастух Інна Григорівна

Начальник фінансового управління Гайсинської міської ради


Електронна пошта: fingaysin.mr@gmail.com


Телефон: +380433421033, +380974048303


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія :


  • Пастух Інна Григорівна. Народилася в с. Носівці, Гайсинського району, Вінницької області, громадянка України.
  • У 1996 році закінчила Брацлавський сільськогосподарський технікум за  спеціальністю «Облік і аудит».
  • У 2001 році закінчила Київський національний аграрний університет за спеціальністю «Обліку і аудит» та здобула кваліфікацію економіста-бухгалтера.
  • 1997 - 1998 рр. працювала головним бухгалтером Гайсинського міжколгоспного комбікормового заводу.
  • 1998 – 1999 рр. економіст 2 категорії відділу доходів фінансового відділу Гайсинської РДА;
  • 1992 - 2001рр. економіст 1 категорії бюджетної бухгалтерії фінансового відділу Гайсинської РДА;
  • 2001-2005рр. замісник начальника відділу обліку та звітності-головного бухгалтера фінансового управління Гайсинської РДА;
  • 2005 - 2021 рр. начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер фінансового управління Гайсинської РДА;
  • 2021 - 2022 рр. начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер фінансового управління Гайсинської міської ради.
  •  З липня 2022 року  по даний час – начальник фінансового управління Гайсинської міської ради

Сфера відповідальності:


Основні посадові обов'язки

  •  Здійснює керівництво діяльністю Фінансового управління Гайсинської міської ради, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань щодо реалізації державної політики у фінансовій сфері на території міської ради, визначає ступінь відповідальності керівників відділів, спеціалістів.
  •  Затверджує положення про структурні підрозділи управління та посадові інструкції працівників Фінансового управління, складених начальниками відділів. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
  • Подає на затвердження штатний розпис управління, розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису на утримання управління.
  • Планує роботу управління на основі плану роботи виконавчого комітету міської ради, контролює вчасне і якісне виконання передбачених планами роботи заходів.
  • Проводить аналіз результатів роботи управління і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності управління, забезпечує підвищення професійної кваліфікації працівників управління.
  • Розробляє проекти нормативно-правових актів (рішення виконавчого комітету  міської ради, рішення міської ради, розпорядження міського голови) з питань віднесених до компетенції управління.
  • Організовує роботу, спільно з іншими головними розпорядниками бюджетних коштів відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку та з урахуванням Бюджетної декларації, по складанню прогнозу міського бюджету на середньостроковий період.
  • Прогнозує обсяги доходів міського бюджету та орієнтовні граничні показники видатків на середньостроковий період.
  • Розробляє та у визначені терміни доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу міського бюджету та орієнтовні граничні показники видатків міського бюджету на середньостроковий період.
  • Здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу міського бюджету та відповідність орієнтовних граничних показників видатків міського бюджету вимогах доведених інструкцій.
  • Приймає рішення про включення пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів до прогнозу міського бюджету.
  • Здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів бюджетних запитів з точки зору відповідності, пріоритетності та ефективності використання бюджетних коштів.
  • Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету.
  • Готує проект рішення виконавчого комітету та міської ради про  бюджет міста на середньостроковий період.
  • Затверджує тимчасовий розпис міського бюджету та розпис міського бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису міського бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
  • Готує проєкти рішень міської ради про внесення змін до міського бюджету  на відповідний період.
  • В межах повноважень погоджує проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, розроблених структурними підрозділами Гайсинської міської ради.
  • Проводить експертизу проєктів міських цільових програм на відповідність їх бюджетному законодавству.
  • Погоджує паспорти бюджетних програм головних розпорядників коштів.
  • Розглядає та погоджує повернення зайво, або помилково сплачених до бюджету платежів.
  • Організовує виконання міського бюджету.
  • Разом з управліннями та відділами міської ради, виконавчим комітетом міської ради забезпечує надходження доходів до міського бюджету та вживає заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів.
  • Організовує складання річного звіту по мережі, штатах і контингентах, складає пояснювальну записку до річного звіту та подає їх у встановлені терміни до Департаменту фінансів Вінницької обласної державної адміністрації.
  •  Здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної  власності та іншими питаннями, пов'язаними з формуванням і виконанням бюджету.
  • Відповідно до Бюджетного кодексу України  здійснює фінансування видатків з міського бюджету на державне управління, освіту, охорону здоров'я, соціальний захист і соціальне забезпечення, державні культурно-освітні та театрально-видовищні програми, фізичну культуру і спорт, молодіжну політику, благоустрій та будівництво, капітальний ремонт житлового фонду, інші програми і видатки, затверджені виконавчим комітетом та радою.
  • Проводить аналіз пропозицій щодо внесення змін до бюджету та погоджує їх з міським головою.
  • Інформує виконавчий комітет міської ради та міську раду про стан виконання міського бюджету.      
  • Готує  документи на отримання короткотермінових позичок з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових касових розривів та середньострокових позичок на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів доходів міського бюджету, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів.
  • Організовує проведення перевірок правильності складання і затвердження кошторисів установ, які фінансуються з міського бюджету.
  • Готує та подає міській раді висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього.
  • Бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури виконавчих органів ради та здійснює контроль за витрачанням коштів на їх утримання.
  • Застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства.
  • Приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах установлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акту ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема: призупинення бюджетних асигнувань; зменшення бюджетних асигнувань; повернення бюджетних коштів до міського бюджету; безспірне вилучення коштів з міського бюджету.
  • Забезпечує виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо делегованих повноважень, а саме:   
  • Здійснює контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до міського бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності  (підпункт 1 пункт б, статті 28).
  • Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  • Призначає на посаду та звільняє з посади працівників фінансового управління, згідно Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
  • Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Фінансового управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування.
  • Проводить аналіз результатів роботи управління і вживає заходів щодо підвищення ефективності діяльності управління, забезпечує підвищення ділової кваліфікації працівників управління.   
  • Здійснює контроль за дотриманням в управлінні регламенту роботи виконавчого комітету міської ради.
  • Організовує роботу по підбору та формуванню кадрового резерву, створює умови для професійного росту працівників управління.
  • Бере участь у роботі сесій міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради, нарадах при міському голові з питань, що відносяться до компетенції управління.
  • Відповідає за дотриманням правил з охорони праці та протипожежної безпеки в управлінні.
  • Проводить своєчасний і якісний розгляд та вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян, що в межах компетенції управління, вживає заходів до усунення причин їх виникнення.
  • Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої  є управління.
  • Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  • Забезпечує при виконанні повноважень захист персональних даних.