Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Кучерук Валентина Вікторівна

Завідувач сектору з питань мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту і взаємодії з правоохоронними органами загального відділу Гайсинської міської ради


Електронна пошта: haisyn_scz@ukr.net


Телефон: +380433422160


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія:


  • Народилася у м.Гайсин Вінницької області. Освіта вища, у 1998 році закінчила Вінницький державний сільськогосподарський інститут за спеціальністю зооінженерія.
  • Заміжня, виховує сина та доньку.

Сфера відповідальності:


  • Здійснення керівництва сектором, розподіл обов’язків і повноважень, розробка посадових інструкцій підлеглих, забезпечення якісного та своєчасного виконання планів покладених на сектор завдань і доручень керівництва, контроль за додержанням підлеглими правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни, контроль за підвищенням кваліфікації особистої та підпорядкованих працівників, внесення пропозицій керівництву щодо заохочень та стягнень відносно до працівників сектору. Дотримання законності в діяльності сектору.
  • Розробка планів цивільного захисту та заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків; залучення до проведення таких заходів сил і засобів підприємств, установ і організацій усіх форм власності, а також організація виконання заходів щодо готовності органів управління (сил міської ланки територіальної підсистеми) до дій у мирний час і в особливий період.
  • Забезпечення готовності пунктів управління та контроль постійної готовності до застосування регіональної системи централізованого оповіщення, її сталого функціонування у разі виникнення надзвичайної ситуації.
  • Подання пропозицій відповідним органам щодо обмеження, а у разі потреби припинення, роботи підприємств, об’єктів господарської діяльності, окремих виробництв, цехів, експлуатації робочих місць до усунення порушень, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій
  • Здійснення планування, організації та проведення відселення і евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період); організація підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.
  • Організація та забезпечення роботи, здійснення методичного керівництва спеціальних комісій (штабів):
  • - з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;
  • - з питань ліквідації надзвичайних ситуацій;
  • - з питань роботи евакуаційної комісії громади;
  • - тощо.
  • Облік та контроль за утриманням захисних споруд, участь у роботі комісії з визначення їх технічного стану, організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах.
  • Підтримка постійного зв’язку та взаємодія з правоохоронними органами та інформування їх про виявлені на об’єктах господарювання та територіях порушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.
  • Координація діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту
  • Забезпечення отримання та доведення до об’єктів, організацій і установ розпоряджень про переведення територіальної підсистеми у вищі ступені готовності
  • Участь у плануванні та координації дій під час підготовки та ведення територіальної оборони в громаді
  • Організація  підготовки громадян громади до військової служби, у тому числі допризовну підготовку молоді, підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей та військово-патріотичного виховання, забезпечення їх призову на строкову військову службу, навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори;
  • Участь, у порядку встановленому законодавством, у перевірці стану створення, збереження та витрачання фінансових резервів і матеріально-технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності; отримання  необхідних пояснень, матеріалів та інформації від керівників
  • Виконання інших доручень міського голови та інших посадових осіб відповідно до розподілу повноважень.