Слободянюк Тетяна Петрівна
Спеціаліст загального відділу Гайсинської міської ради
Електронна пошта: bondyrisilrada@ukr.net
Телефон: +380682109480
Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)
Біографія:
- Народилась 06.01.1971 року в с. Нараївка Гайсинського району Вінницької області. Закінчила 9 класів Нараївської середньої школи І-ІІІ ст. В 1989 році закінчила Брацлавський сільськогосподарський технікум по спеціальності бухгалтер сільського господарства. З 1989 року по 1989 рік працювала в колгоспі «Україна» с. Нараївка на посаді бухгалтер- обліковець; з 2002 року по 2004 рік - ПОП «Рідний край» с. Бондурі на посаді бухгалтер по оплаті праці; з 2005 року по 2007 рік - ФГ «Петровського» на посаді обліковець машино-тракторного парку; з 19.01.2009 року по 28.02.2021 року - Бондурівська сільська раді на посаді головного бухгалтера.
- З 01.03.2021 року являюсь спеціалістом загального відділу Гайсинської міської ради.
Сфера відповідальності:
- Організація ведення діловодства у визначеному старостинському окрузі та підготовка справ до архівного зберігання документів загального відділу відповідно до встановлених правил.
- Реєстрація актів цивільного стану, отримання та звітування щодо використання бланків свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану;
- Здійснення (з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних) передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію місця проживання/перебування на території старостинського округу:
- - новонароджених дітей;
- - малолітніх дітей;
- - осіб взятих на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи.
- - тощо
- та зняття (скасування) з реєстрації з місця проживання/перебування:
- - за погодженням з органами опіки та піклування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування;
- - осіб, в разі їх реєстрації з порушенням вимог законодавства.
- Проведення обміну відомостями між Реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Робота із звітністю та реєстрами:
- про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру;
- про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до реєстру територіальної громади.
- Оформлення картотеки - реєстрації особи; картотеки-адресної картки особи; робота з погосподарськими книгами, звітами про кількість господарств, населення, худоби, домашніх тварин, житловий фонд, тощо
- Оформлення протоколів та постанов про адміністративні правопорушення відповідно ст.197, ст.198 Кодексу України про адміністративні порушення, на підставі ст. 219 і ст. 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення та направляє до виконавчого комітету міської ради.
- Здійснення обліку вхідних повідомлень про зняття з реєстрації з інших адміністративно-територіальних одиниць.
- Організація розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю старостинського округу, визначення та усунення причини, що призводять до подання громадянами скарг.
- Інформування мешканців старостинського округу про проведення загальних зборів та заходів на території об’єднаної територіальної громади.
- Виконує інші доручення старости старостинського округу, начальника загального відділу, секретарів міської ради та/або виконкому, міського голови і його заступника.