Казанець Олеся Сергіївна
Головний спеціаліст (бухгалтер) відділу охорони здоров’я Гайсинської міської ради
Електронна пошта: voz.gcr@gmail.com
Телефон: +380963329480
Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)
Біографія:
- Народилась в місті Гайсин Вінницької області.
- Освіта вища.
- Закінчила Уманську сільсько-господарська академію в 1995-2000 р. спеціальність "Облік і аудит" (Спеціаліст)
- та Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу 2002-2004 р.спеціальність "Державна служба" (Магістр)
- трудова діяльність:
- 07.11.2000 - 25.12.2000 р. Гайсинська райдержадміністрація - Спеціаліст І категорії фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації. (Здійснення бухгалтерського обліку та контролю господарської діяльності)
- 26.12.2001- 12.08.2001 р. Гайсинська райдержадміністрація - Виконуюча обов’язки начальника фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації (Ведення бухгалтерського обліку, контролю господарської діяльності, забезпечення виконання завдань покладених на фінансово-господарський відділ апарату райдержадміністрації)
- 13.08.2001 -17.01.2011 р. Гайсинська райдержадміністрація Начальник фінансово-господарського відділу апарату райдержадміністрації Ведення бухгалтерського обліку, контролю господарської діяльності, забезпечення виконання завдань покладених на фінансово-господарський відділ апарату райдержадміністрації
- 18.01.2011 - 13.09.2021 р. Гайсинська районна рада - Начальник фінансово-господарського забезпечення діяльності ради, головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради (Ведення бухгалтерського обліку, контролю господарської діяльності, забезпечення виконання завдань покладених на відділ фінансово-господарського забезпечення діяльності ради)
- 14.09.2021 - 17.11.2021 р. КУ «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти Краснопільської сільської ради» - Головний бухгалтер (Здійснення бухгалтерського обліку)
- 05.01.2022 р. по дч Головний спеціаліст (бухгалтер) відділу охорони здоров’я Гайсинської міської ради
Сфера відповідальності:
- Забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
- Готує документи для здійснення банківських операцій, пов’язаних з рухом коштів та товарно – матеріальних цінностей.
- Відображає у документах достовірну та у повному обсязі інформацію про господарські операції і результати діяльності, необхідну для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
- Здійснює облік, систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності.
- Готує відповіді з питань обліку та звітності за дорученням керівництва на запити відповідних центральних органів виконавчої влади, підприємств, організацій, їх фінансових структур.
- Здійснює облік і контроль розрахунків із працівниками районної ради заробітною платнею та її оподаткуванням.
- Готує та здає квартальні та місячні звіти по загальнообов’язкових страхових фондах, статистиці заробітної плати та податкові звіти.
- Забезпечує ділове листування з різними установами з питань, що належать до його компетенції.
- Здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
- Головний спеціаліст (бухгалтер) повинен:
- Вести бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
- Якісно та у встановлені терміни розробляти, готувати документи з питань, що знаходяться в компетенції працівника.
- Своєчасно та якісно збирати, обробляти, аналізувати, використовувати інформацію (узагальнення, звіти, правки, усну інформацію).
- Забезпечувати достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань.
- Дотримуватись вимог чинного законодавства щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій, інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.
- Забезпечувати дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти.
- Забезпечувати повноту та достовірність даних підтверджуючих документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування.
- Зберігати, оформляти та передавати до архіву оброблені первинні документи та облікові регістри, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності.
- Дотримуватися термінів виконання конкретних завдань.
- Не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
- Дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку;