Грабовська Олена Анатоліївна
Завідувач сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради
Електронна пошта: vszgaysin@ukr.net
Телефон: +380970719191
Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)
Біографія:
- Дата народження: 01 грудня 1980 року.
- Місце народження: с. Карбівка Гайсинського району, Вінницької області.
- Громадянство: українка.
- Освіта: вища, диплом Уманської державної аграрної академії.
- Спеціальність: облік і аудит.
- Кваліфікація: економіст з бухгалтерського обліку.
Сфера відповідальності:
- Здійснює координацію та методичне керівництво роботою з реалізації покладених на відділ завдань щодо прийому громадян за призначенням усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат відповідно до чинного законодавства та вимогам нормативно-правових актів.
- Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
- Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначає потреби громадян у соціальній підтримці. Проводить опитування, анкетування мешканців з метою визначення основних проблем та перспектив надання послуг із соціальної підтримки в громаді та виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- Здійснює прийом заяв з необхідними документами на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
- Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки та видає заявникові повідомлення (відривний талон) про прийняття заяви та документів.
- Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
- Формує особові справи та передає їх до управління соціального захисту населення.
- Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини відмови, та інше).
- Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).
- Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що належать до його компетенції.
- Здійснює моніторинг надання послуг з соціальної підтримки населення, готує статистичні звіти та надає оперативну інформацію для підготовки звітів відділом до організацій вищого рівня.