Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Грабовська Олена Анатоліївна

Завідувач сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради


Електронна пошта: vszgaysin@ukr.net


Телефон: +380970719191


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія:


  •    Дата народження:  01 грудня  1980 року.
  •    Місце народження: с. Карбівка Гайсинського району, Вінницької області.
  •    Громадянство: українка.
  •    Освіта: вища, диплом Уманської державної аграрної академії.
  •    Спеціальність: облік і аудит.
  •    Кваліфікація: економіст з бухгалтерського обліку.

Сфера відповідальності: 


  • Здійснює координацію та методичне керівництво роботою з реалізації покладених на відділ завдань щодо прийому громадян за призначенням усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат відповідно до чинного законодавства та вимогам нормативно-правових актів.
  • Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
  • Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначає потреби громадян у соціальній підтримці. Проводить опитування, анкетування мешканців з метою визначення основних проблем та перспектив надання послуг із соціальної підтримки в громаді та виявлення сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
  • Здійснює прийом заяв з необхідними документами на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  • Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки та видає заявникові повідомлення (відривний талон) про прийняття заяви та документів.
  • Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
  • Формує особові справи та передає їх до управління соціального захисту населення.
  • Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини відмови, та інше).
  • Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).
  • Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що належать до його компетенції.
  • Здійснює моніторинг надання послуг з соціальної підтримки населення, готує статистичні звіти та надає оперативну інформацію для підготовки звітів відділом до організацій вищого рівня.