Рогальська Тетяна Миколаївна
Провідний спеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради
Електронна пошта: osvitagaysin@gmail.com
Телефон: +380970719191
Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)
Біографія:
- Дата народження: 09.07.1978
- Місце народження: м. Гайсин, Вінницька область, Україна.
- Громадянство: українка.
- Освіта: вища незакінчена, диплом бакалавра Уманського державного педагогічного університету імені Павлі Тичини, 2020 рік.
- Спеціальність: 073 Менеджмент.
- Кваліфікація: бакалавр з менеджменту.
Сфера відповідальності:
- Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
- Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.
- Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом співбесіди, визначати потреби громадян у соціальній підтримці.
- Здійснює прийом заяв з необхідними документами для забезпечення санаторно-курортними путівками, одноразовою матеріальною допомогою, яка фінансується за рахунок коштів об’єднаної територіальної громади, на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
- Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки та видавати заявникові повідомлення (відривного талона) про прийняття заяви та документів.
- Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
- Формує особові справи та передавати їх до управління соціального захисту населення.
- Надсилає, за потреби, необхідні запити до відповідних органів, установ, закладів на підставі отриманих заяв.
- Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини відмови, та інше).
- Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).
- Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що належать до його компетенції.