Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Рогальська Тетяна Миколаївна

Провідний спеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради


Електронна пошта: osvitagaysin@gmail.com


Телефон: +380970719191


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія: 


  • Дата народження: 09.07.1978
  • Місце народження: м. Гайсин, Вінницька область, Україна.
  • Громадянство: українка.
  • Освіта: вища незакінчена, диплом бакалавра Уманського державного педагогічного університету імені Павлі Тичини, 2020 рік.
  • Спеціальність: 073 Менеджмент.
  • Кваліфікація: бакалавр з менеджменту.

Сфера відповідальності:


  • Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
  • Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану  на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.
  • Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом  співбесіди, визначати потреби громадян у соціальній підтримці.
  • Здійснює прийом заяв з необхідними документами для забезпечення санаторно-курортними путівками, одноразовою матеріальною допомогою, яка фінансується за рахунок коштів об’єднаної територіальної громади, на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  • Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки та видавати   заявникові повідомлення (відривного талона) про прийняття заяви та документів.
  •  Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
  • Формує особові справи та передавати їх до управління соціального захисту населення.
  • Надсилає, за потреби, необхідні запити до відповідних органів, установ,  закладів на підставі отриманих заяв.
  • Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини  відмови, та інше).
  • Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до  поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).
  • Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що  належать до його компетенції.