Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Рогальська Тетяна Миколаївна

Провідний спеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради

Провідний спеціаліст сектору прийому відділу соціального захисту Гайсинської міської ради


Електронна пошта: osvitagaysin@gmail.com


Телефон: +380970719191


Режим роботи/графік прийому громадян:
Пн -Чт (08.00 - 17.00) / Пт (08.00 - 16.00)

Біографія: 


  • Дата народження: 09.07.1978
  • Місце народження: м. Гайсин, Вінницька область, Україна.
  • Громадянство: українка.
  • Освіта: вища незакінчена, диплом бакалавра Уманського державного педагогічного університету імені Павлі Тичини, 2020 рік.
  • Спеціальність: 073 Менеджмент.
  • Кваліфікація: бакалавр з менеджменту.

Сфера відповідальності:


  • Здійснює прийом громадян з питань соціального захисту населення.
  • Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямовану  на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту.
  • Надає консультації громадянам з питань соціальної підтримки шляхом  співбесіди, визначати потреби громадян у соціальній підтримці.
  • Здійснює прийом заяв з необхідними документами для забезпечення санаторно-курортними путівками, одноразовою матеріальною допомогою, яка фінансується за рахунок коштів об’єднаної територіальної громади, на державні соціальні допомоги, компенсації, грошові виплати, соціальні послуги, пільги, субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  • Перевіряє правильність заповнення заяви, оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідний вид соціальної підтримки та видавати   заявникові повідомлення (відривного талона) про прийняття заяви та документів.
  •  Реєструє прийняті заяви та документи на надання послуг із соціальної підтримки населення які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі.
  • Формує особові справи та передавати їх до управління соціального захисту населення.
  • Надсилає, за потреби, необхідні запити до відповідних органів, установ,  закладів на підставі отриманих заяв.
  • Надає інформацію про стан розгляду поданої заяви щодо надання послуг із соціальної підтримки населення (призначена сума, періоди призначення, причини  відмови, та інше).
  • Видає отримувачам повідомлення про прийняті рішення відповідно до  поданих заяв (щодо надання соціальної підтримки).
  • Готує обґрунтовані відповіді на звернення та скарги громадян з питань, що  належать до його компетенції.