Програма забезпечення діяльності відділу “Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації” виконавчого комітету Гайсинської міської ради на 2022-2025 роки
РІШЕННЯ №3
26 липня 2023 року м. Гайсин 52 позачергова сесія 8 скликання
Про внесення змін до Програми забезпечення
діяльності відділу “Центр надання адміністративних
послуг та Державної реєстрації” виконавчого комітету
Гайсинської міської ради на 2022-2025 роки
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України, постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», на виконання висновку Департаменту фінансів Вінницької обласної державної адміністрації, за результатами перевірки складання та затвердження показників бюджету Гайсинської міської територіальної громади на 2022 рік від 19.01.2022 року № 03-1-14/55, з метою забезпечення відкритості діяльності органу місцевого самоврядування та створення комфортних умов та більшого переліку надання адміністративних послуг шляхом їх розширення, міська рада ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Додатку 2 до Програми забезпечення діяльності відділу “Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації” виконавчого комітету Гайсинської міської ради на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням виконавчого комітету Гайсинської міської ради від 05.05.2022 року № 100, виклавши її у новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (Гукало А.І.).
Міський голова Анатолій ГУК
Прикріплені файли: