Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС міні – екскаватор SUNWARD SWE60E або еквівалент з навісним обладнанням. Код державного класифікатора код ДК 021:2015- 43260000-3- Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС
міні – екскаватор SUNWARD SWE60E або еквівалент з навісним обладнанням.
Код державного класифікатора код ДК 021:2015 - 43260000-3- Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями інд.код оголошення ID: UA-2023-10-27-010992-a
Очікувана вартість предмета закупівлі – 3059567,00 (Три мільйона п'ятдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят сім гривень 00 копійок)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
З метою нормального функціонування підприємства протягом 2023 року і забезпечення його належним ТЗ для загальних дорожньо-будівельних робіт потрібно міні - екскаватор, а саме: міні – екскаватор SUNWARD SWE60E або еквівалент. Тому необхідно провести закупівлю міні – екскаватор SUNWARD SWE60E або еквівалент через відкритті торги з особливостями, так як основними особливостями цієї техніки є:
1. Широкі функціональні можливості. Такий екскаватор може оснащуватися великою кількістю різних навісних пристроїв. Він відмінно працює як в умовах бездоріжжя, так і в міському середовищі. Наприклад, для риття котлованів, траншей і невеликих ям - важко буде знайти більш відповідну техніку.
2. Компактність. Вона виражається в невеликих розмірах і вазі, що дає можливість використовувати екскаватор в міських парках, умовах обмеженого простору, прибудинкових територіях і т.д.
3. Висока маневреність. Використання шасі на основі гусеничного механізму дає можливість оператору міні екскаватора проїжджати і працювати практично скрізь, де необхідний точний і своєчасний підхід при виконанні будівельних робіт.
4. Легкість транспортування. Вага міні екскаватора знаходиться в межах до 8 тонн, завдяки чому його можна з легкістю перевозити в потрібне для роботи місце.
Загальні положення
Обсяг закупівлі – 1 шт. |
2. Технічні параметри Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі
Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару.
Запропонований Учасником товар за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками повинен відповідати наступним вимогам:
Вимоги Замовника |
Обсяг закупівлі - 1 (одна) шт. |
Рік виробництва – не раніше 2023 рік |
Технічні параметри |
Експлуатаційна маса без додаткового обладнання– не менше 6 000 кг |
Ківш стандартний - об’єм не менше 0,2 м3 |
Ківш стандартний - ширина не менше 550 мм |
Максимальна глибина копання при піднятому бульдозерному відвалі – не менше 3700 мм |
Максимальна висота вивантаження – не менше 3990 мм |
Максимальна глибина вертикального копання вздовж стіни – не менше 3050 мм |
Максимальна виліт при копанні– не менше 6010 мм |
Мінімальний виліт повороту задньої частини – не більше 1600 мм |
Габаритна довжина – не більше 6030 мм |
Габаритна висота – не більше 2615 мм |
Габаритна ширина – не більше 2020 мм |
Ширина гусениці – не менше 400 мм |
Дорожній просвіт – не менш 315 мм |
Тиск на грунт – не більше 41 кПа |
Зусилля копання на ковші – не менше 39 кН |
Тип гусениці – металева (з резиновими накладками на башмаках) |
Швидкість руху (мін./макс.), не менше 2,7 км/год / 4,4 км/год |
Підйом, що долається не менше 30° |
Двигун |
Дизельний, рядний, 4-тактний, з рідинним охолодженням |
Максимальна потужність – не більше 37 кВт |
Робочий об'єм – не більше 3,1 л |
Кількість циліндрів – не менше 4 |
Норма викидів – не менше Євро 3 |
Бульдозерний відвал |
Ширина не менше – 1900 мм |
Висота не менше – 340 мм |
Висота підйому та опускання не менше – 378/273 мм |
Гідросистема |
Насоси аксіально-поршневий |
Продуктивність насосів не менше – 110 л/хв |
Робочий тиск не менше – 24,5 МПа |
Паливний бак не менше 80 л |
Гідравлічний бак не менше 90 л |
Інші показники |
Органи управління - джойстик |
2 гідроліній для навісного обладнання |
Обов’язкова наявність обігрівача/кондиціонеру |
Кабіна FOPS/ROPS; |
Кабіна повинна бути обладнана внутрішнім освітленням |
Кабіна повинна бути обладнана склоочисником та омивачем переднього вікна |
Додаткове обладнання: |
1. Ківш траншейний шириною 300 мм. |
2. Ківш планувальний шириною 1200 мм |
3. Механічний пристрій швидкої заміни навісного обладнання екскаватора (швидкоз’єм) |
4. Косарка кущоріз Екскаваторна дорожна (новий не раніше 2023 року) |
Робоча ширина не менше – 900 мм |
Максимальний рез Ø не менше – 40 мм
|
Вага не більше – 450 кг |
Гарантія не менше 24 місяців або 2000 мотогодин від дати передачі техніки Замовнику в залежності від того, що настане раніше.
Рік виготовлення не раніше 2023 року випуску.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону з урахуванням Особливостей. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби.