11.08.2023 12:51
Інформація щодо процедур закупівель
на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС
100 тон дорожньої солі ( помел №3)
Основний код ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (34927100-2 Дорожня сіль).
Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями
інд.код оголошення ID: UA-2023-08-10-004626-a
Очікувана вартість предмета закупівлі – 1 200 000,00 (Один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
З метою нормального функціонування підприємства у осінньо – зимовий період протягом 2023- 2024 року і забезпеченням його протиожеледним реагентом, а саме: технічною сілью .
Необхідно провести закупівлю технічної солі через відкритті торги, так як основна перевага солі у тому, що вона дуже швидко розтоплює лід. Хлористий натрій, вступаючи в реакцію з замерзлою водою, підвищує її солоність. Весь сенс в тому, що солона вода не замерзає навіть при – 15 ° C. Таким чином, проїздна частина швидко очищується від льоду і снігу, підвищується безпека руху.
Технічний опис |
|
Сіль технічна для посипання доріг в осінньо-зимовий період 34920000-2 Дорожнє обладнання (34927100-2 Дорожня сіль).
|
Сіль технічна без пакування для приготування піщано-соляної суміші для посипання доріг. Кількість товару: 100 тон . Рік виробництва – не раніше 2022 Кам'яна – технічна - зовнішній вигляд – кристалічний сипкий продукт - колір – білий - запах – відсутній - помел (розмір фракції, крупність) – помел № 3 мелена: до 4,0 мм включно – не менше 85%, понад 4,0 мм не більше 15% - Якість – вищий сорт - вологість – до 0,1% - Пакування – без пакування (насипом) - Оцінка якості – згідно ДСТУ 4246:2003, при постачання партіями - кожна партія товару повинна супроводжуватися документом про якість. |
Тому є економічно-вигідним для підприємства в подальшому та являється забезпеченням належної та безперебійної роботи підприємства із надання послуг населенню, зміцнення його матеріально-технічної бази, досягнення стабільної та беззбиткової діяльності підприємства.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону з урахуванням Особливостей. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби.
Очікувана вартість на закупівлю - 100 тон дорожньої солі ( помел №3)
Основний код ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (34927100-2 Дорожня сіль).
складає 1 200 000,00 (Один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок.)
кількістю – 100 тон