Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Демчук Олександр Григорович

Головний спеціаліст з питань мобілізаційної  роботи, сектору з питань мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту і взаємодії з правоохоронними органами загального відділу апарату виконавчого комітету Гайсинської міської ради

Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи, сектору з питань мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту і взаємодії з правоохоронними органами загального відділу апарату виконавчого комітету Гайсинської міської ради


Електронна пошта: haisyn_scz@ukr.net


Телефон: +380672248496


Режим роботи/графік прийому громадян:
Понеділок - з 08 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. Вівторок - з 08 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. Середа - з 08 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. Четвер - з 08 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. П'ятниця - з 08 год. 00 хв. по 16 год. 00 хв. Обідня перерва: з 12.00 год. по 13.00 год. Вихідний день - Субота, Неділя

Сфера відповідальності:


  • Організація виконання законів та нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації; розробка проектів рішень міської ради та нормативно-правових актів місцевого рівня з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації, доведення рішень міської ради з даних питань до відділів, структурних підрозділів міської ради , а також підприємств, установ, організацій, віднесених до відання міської ради
  • Організація наукового, інформаційного, методологічного, методичного планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на території Гайсинської міської територіальної громади в умовах особливого періоду та контроль за їх виконанням.
  • Здійснює облік, реєстрацію та контроль за виконанням документів з грифом "Для службового користування" "Літер "М", що стосуються мобілізаційної роботи, які надходять до виконавчого комітету.
  • Координація роботи з формування проекту основних показників мобілізаційних планів та розробки проектів довгострокових і річних програм з мобілізаційної підготовки та визначення потреб (обсягу) у фінансуванні їх заходів; надання інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів; контроль та інформування керівництва щодо виконанням програм.
  • Робота з мобілізаційними завданнями (замовленнями):
  • - надання пропозицій щодо встановлення моб. завдань підприємствам, установам, організаціям, доведення їх до відома виконавців;
  • - укладення договорів (контрактів) щодо виконання моб. завдань підприємствами, установами, організаціями;
  • - контроль та вжиття заходів щодо виконання моб. завдань відповідно до укладених договорів (контрактів);
  • - розробка та подача пропозицій щодо передачі моб. завдань (замовлень) іншим виконавцям в разі ліквідації (роерганізації) підприємств, установ, організацій
  • Подання пропозицій щодо створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на підприємствах, установах та організаціях
  • Контроль за створенням, зберіганням та обслуговуванням мобілізаційного резерву матеріально-технічних і сировинних ресурсів на підприємствах, установах, організаціях.
  • Формування заходів раціонального використання в особливий період матеріально-технічних, сировинних, фінансових ресурсів та виробничого потенціалу.
  • Подає пропозиції щодо створення, формування і ведення страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного і оборонного призначення та програми створення такої документації
  • Забезпечення додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки.
  • Організація роботи, пов’язаної з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
  • Організація роботи з бронювання військовозобов’язаних по Гайсинській міській раді (пропозиція на період мобілізації та на воєнний стан); контроль за веденням їх обліку, подання звітності
  • Виконує інші доручення міського голови з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.