ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля(ТОВ "РІМЕН ЛТД" 41407277)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМЕН ЛТД" 41407277
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 24400, Вінницька обл., Гайсинський р-н, місто Бершадь, вул.Мудрого Ярослава, будинок 14 380671851557
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається «Реконструкція багатопаливної АЗС по вул. Центральна, 185-б в м. Гайсин, Гайсинського району, Вінницької області». БП АЗС передбачає
розміщення АЗС – для прийому, зберігання, заправки автотранспорту нафтопродуктами
(дизельне паливо, бензин) та модуль СВГ – для прийому, зберігання, заправки автотранспорту
скрапленим вуглеводневим газом (пропан-бутан, далі СВГ).
Технічна альтернатива 1.
До складу БП АЗС входить: операторська, АЗС в наступному складі: резервуарний парк на
90,5м3 (резервуар підземних сталевий двостінний для зберігання ДП об'ємом 21,5 м3, марки
РГС-22; резервуар підземних сталевий двостінний для зберігання ДП об'ємом 22,1 м3, марки
РГС-23; резервуар підземних сталевий двостінний для зберігання бензину об'ємом 24,5 м3,
марки РГС-25; резервуар підземних сталевий двостінний для зберігання бензину об'ємом 22,4
м3, марки РГС-23), підземний аварійний резервуар об'ємом 21,5 м3, марки РГС-22; зливний
колодязь для зливу нафтопродуктів з бензовозу в резервуари, майданчик розташування
бензовозу, дві паливороздавальні колонки (далі ПРК); майданчик розташування газової заправної
цистерни, модуль СВГ (об'ємом 20 м3) з колонкою, насосне устаткування для зливу СВГ з
транспортної цистерни в резервуари, місце для встановлення траспортної цистерни, малі очисні
споруди; очисні споруди стоків, забруднених нафтопродуктами; майданчик для
сміттєконтейнерів, інформаційно-цифрове табло, щогла блискавкозахисту, протипожежний щит
укомплектований згідно вимог, місця тимчасового паркування автомобілів, дизельний генератор.
Потужність АЗС – 150 заправок на добу. Річна потужність зберігання палива: дизельне паливо –
720 м3/рік та бензин – 630 м3/рік. Потужність АГЗП – 30 заправок на добу. Річна потужність
зберігання СВГ – 300 м3/рік. Режим роботи БП АЗС: 8 год/зміна, в три зміни, 350 днів на рік.
Загалом БП АЗС включає в себе: резервуарний парк АЗС, об'ємом 90,5 м3, призначений для
прийому та зберігання нафтопродуктів у 4-х підземних двостінних резервуарах об’ємами: 21,5м3,
22,1м3, 24,5м3, 22,4м3; для аварійного зливу нафтопродуктів передбачається розміщення
аварійного підземного двостінного резервуару на 21,5 м3; ПРК (2 од.) та модуль СВГ (об'ємом 20
м3) з колонкою. БП АЗС представляє собою комплекс споруд для прийому, зберігання й відпуску
автомобільного палива та СВГ.
Технічна альтернатива 2.
АЗС розглянута альтернатива встановлення чотирьох наземних резервуарів, об'ємом по 25 м3
кожен, одного наземного аварійного резервуара об`ємом 25 м3 та наземного модуля СВГ
(об’ємом 20 м3) з колонкою. З урахуванням значного сумарного об’єму резервуарів, збільшується
рівень пожежної небезпеки та потенційні ризики впливу на мешканців прилеглого населеного
пункту, пов’язані з розміщенням наземних ємностей для зберігання рідкого палива (дизельне
паливо, бензин) та СВГ.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Вінницька обл. Гайсинський р-н Гайсин вул. Центральна, 185-б.
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Гайсинська міська територіальна громада,м. Гайсин
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.Вінницька обл. Гайсинський р-н Гайсин вул. Центральна, 185-б..
АЗС розташована за адресою: Вінницька обл., Гайсинський район, м. Гайсин, вул.Центральна, 185-б. Планована діяльність здійснюється на земельній ділянці з кадастровим
номером 0520810100:07:001:0018, площею 0,2 га. Цільове призначення земельної ділянки – 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Земельна ділянка перебуває у
приватній власності ТОВ «РІМЕН ЛТД». Земельна ділянка, не має ніяких недоліків, що можуть перешкоджати її ефективному використанню. Нерухоме майно АЗС знаходиться у приватній
власності ТОВ «РІМЕН ЛТД». Ділянка в цілому відповідає містобудівним вимогам, забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог та знаходиться за межами: санітарних зон
промислових підприємств, очисних споруд та залізничних колій. До історико-культурних зон також не відноситься.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Вінницька обл. Гайсинський р-н .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. На даній земельній ділянці раніше розміщувалась та експлуатувалась автозаправна станція (АЗС). У межах планованої діяльності
передбачається реконструкція з облаштуванням сучасної АЗС відповідно до чинних вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної та екологічної безпеки, а також будівельних норм і
правил. Земельна ділянка та нерухоме майно знаходяться у приватній власності ТОВ «РІМЕН ЛТД».
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив від планованої діяльності носить позитивний характер.
Основними позитивними факторами є створення нових робочих місць із забезпеченням сучасних умов праці; надання послуг по заправці якісним автомобільним пальним; збільшення надходжень
податків до місцевого бюджету, що, в свою чергу, сприятиме економічному розвитку територіальної громади; підтримка підприємницької діяльності у період військової агресії росії проти України.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Доставка пального на АЗС здійснюватиметься автоцистернами. Приймання палива з автоцистерни в резервуари передбачається самотоком через герметичний зливний пристрій
(муфта, фільтр), які запобігають попаданню механічних сумішей в резервуар. Зберігання палива передбачено в 4-х підземних стальних горизонтальних двохстінних резервуарах та одному
підземному двостінного аварійному резервуарі. Кожен резервуар обладнаний пристроєм, що виключає можливість переповнення ємності при прийманні нафтопродуктів; приймальними
клапанами; вогневими запобіжниками на всіх лініях; зондом контрольно-вимірювальної системи.
Відпуск палива з резервуарів здійснюється насосом двох ПРК, які розміщені на заправному островку з навісом та мають пристрої контролю витоку палива (система захисту ґрунтових вод).
Прокладка трубопроводів - підземна. В склад АЗС входить: резервуарний парк на 90,5 м3 (чотири підземних резервуари об'ємами: 21,5м3, 22,1м3, 24,5м3, 22,4м3), підземний аварійний резервуар
об’ємом 21,5 м3, зливний колодязь для зливу нафтопродуктів з бензовозу в резервуари, місце для заправочної цистерни, ПРК (2 шт). Принцип роботи БП АЗС полягає у прийомі, зберіганні
нафтопродуктів (бензину, дизельного палива) та заправці паливом автомобільного транспорту усіх типів. Потужність АЗС – 150 заправок на добу. Річна потужність зберігання палива: дизельне
паливо – 720 м3/рік та бензин – 630 м3/рік. До складу блоку АГЗП входить: підземний резервуар для СВГ об’ємом 20 м3, одна газороздавальна колонка. Принцип роботи полягає у прийманні
СВГ із автоцистерн, зберіганні пропан-бутанової суміші в резервуарах СВГ, відпуск скрапленого вуглеводневого газу споживачу здійснюється через заправну колонку. Потужність АГЗП – 30
заправок на добу. Річна потужність зберігання СВГ – 300 м3/рік. Режим роботи БП АЗС: 8 год/зміна, в три зміни, 350 днів на рік. Загальна площа земельної ділянки 0,2 га. Орієнтовна проектна
площа забудови – 522,5 м2, площа будівлі операторської – 162,0 м2. Кількість працюючого персоналу 10 чол. Режим роботи: 8 год/зміна, в три зміни, 350 днів на рік. Інженерне
забезпечення об’єкту: водозабезпечення на виробничі потреби та для забезпечення питних потреб обслуговуючого персоналу використовується привозна бутильована вода згідно договору,
яка повинна відповідати діючим санітарним нормам. Скид побутових стоків передбачено в малі очисні споруди з подальшим накопиченням у резервуарі-накопичувачі очищених вод, з
подальшим використанням для власних потреб (полив зелених насаджень, технічні потреби, для підживлення системи пожежогасіння). Дощові та талі води очищаються в сепараторі
нафтопродуктів з подальшим відведенням у резервуар-накопичувач очищених стоків з подальшим використанням для поливу зелених насаджень на власній території.
Електропостачання – від існуючої ТП. Пожежогасіння передбачено від пожежного щита, укомплектованого згідно вимог та заключено договір з державним пожежно-рятувальним
загоном.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно діючого Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України
«Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», Наказу Міністерства охорони
навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел». Щодо
технічної альтернативи 1. До екологічних обмежень належать: атмосферне повітря:
дотриманням норм екологічної безпеки з урахуванням фонових концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та особливостей кліматичних умов; дотримання ГДК
забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; впровадження спеціальних заходів щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та
природного характеру і вжиття заходів для ліквідації причин, наслідків забруднення атмосферного повітря; забезпечення зберігання та своєчасного вивезення відходів, згідно Закону
України «Про управління відходами». Земельні ресурси: максимальне збереження ґрунтового покриву на основі обраного оптимального варіанту встановлення технологічного обладнання на
АЗС; захист грунтів від забруднення в процесі аварійного розливу палива; запобігання негативному впливу об'єктів поводження з відходами на ґрунтовий покрив. Водні ресурси:
раціональне використовувати води; дотримуватись зобов'язань щодо використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів згідно з законодавством. Природні ресурси: максимальне
збереження природних ресурсів; раціональне використання і відтворення природних ресурсів.
Санітарно-гігієнічні обмеження: дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН
В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; забезпечення санітарно-
гігієнічних потреб працюючого персоналу. Планувальні обмеження: дотримання червоних ліній,санітарно-захисних зон суміжних підприємств. Інші обмеження: дотримання правил пожежної
безпеки, дотримання технологічних регламентів та умов щодо планованої діяльності. щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі № 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Санітарно-захисна зона встановлюється відповідно до ДСП 173-96 «Державні санітарні
правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996
№173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404); використання земель відповідно до
їх цільового призначення. При плануванні території обов’язковим є дотримання санітарно-
захисних розривів для стоянки автотранспорту.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 - не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Еколого-інженерна підготовка передбачає: проведення інженерно геологічних вишукувань;
планування заходів з інженерної підготовки території, таких як вертикальне планування;
організація відведення дощових і талих вод; проведення земляних будівельних робіт; збереження
й використання ґрунтового шару при насипах і виїмках; ущільнення ґрунту до нормативної
щільності при засипанні котлованів та траншей; гідроізоляція підземних частин споруд,
комунікацій; максимальне збереження існуючого рельєфу; максимальне збереження ґрунтів і
деревних насаджень; підготовка площадок для складування будівельних матеріалів та
встановлення санітарно-побутових приміщень. Зсувонебезпечні, обвальні, селеві, суфозійні
процеси та небезпечні геологічні умови на території планованої діяльності відсутні.
щодо технічної альтернативи 2.
Еколого-інженерна підготовка території за технічною альтернативою 2 передбачається
аналогічною до технічної альтернативи 1. Проектом передбачено виконання будівельних робіт з
облаштування бетонованих майданчиків для встановлення резервуарного парку та модуля СВГ з
колонкою наземного типу розміщення.
щодо територіальної альтернативи 1.
Екологічно-інженерна підготовка передбачає: підключення електропостачання від проектної
існуючої підстанції; планування внутрішніх доріг та шляхів, благоустрій території БП АЗС.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива №2 - не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Клімат і мікро клімат: вплив на етапі планованої діяльності в допустимих межах. Повітряне
середовище: Потенційний вплив планованої діяльності на повітряне середовище можливий в
результаті функціонування технологічного обладнання, саме: резервуарів – дихальні клапани –
випаровування під час зберігання пального; ПРК – паливно-заливних рукавів - викиди під час
заправки автотранспорту. Неорганізоване джерело викиду – переміщення автотранспорту по
території АЗС. Водне середовище. Вплив екологічно обґрунтований, оскільки: водозабезпечення
здійснюватиметься за рахунок привозної бутильованої води; побутові стічні води від санітарно-
технічних приладів відводяться до малих очисних споруд після очищення води накопичуються у
резервуарі накопичувачі та в подальшому використання для власних потреб; дощові та талі води
після попереднього їх очищення на сепараторі нафтопродуктів відводяться у резервуар
накопичувач з подальшим використання для власних потреб на АЗС. Скид стічних вод у водні
об’єкти не передбачається. Ґрунти та геологічне середовище: планована діяльність
передбачається в звичайних інженерно-геологічних та техногенних умовах. Несприятливі
фізико-геологічні процеси та явища (зсуви, касти, обвали та інші) в межах промислового
майданчика не спостерігаються. Оскільки передбачається реконструкція територія планованої
діяльності потребує проведення земляних робіт, влаштування твердого покриття, встановлення
обладнання та благоустрою території. Негативний вплив на ґрунт можливий при виникненні
аварійних ситуацій. Шум: можливі джерела шуму: виробниче обладнання, насоси. Короткочасне
шумове навантаження можливе при руху автотранспорту по території АЗС. Рослинний і
тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду - вплив не передбачається. Об’єкти
природного заповідного фонду, в тому числі перспективні для заповідання, рекреаційні зони в
районі розміщення планованої діяльності відсутні. Шляхи міграції птахів та тварин, популяції та
місця росту зникаючих та рідких видів рослин відсутні. Знесення зелених насаджень не
передбачається. Територія планованої діяльності потребує благоустрою та озеленення.
Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається, за умов комплексного
дотримання правил експлуатації, охорони праці та пожежної безпеки. Відходи: Управління
відходами здійснюватиметься відповідно до Закону України «Про управління відходами». Всі
категорії відходів, тимчасово зберігатимуться у закритих контейнерах на спеціально відведеному
майданчику з твердим покритям та передаватимуться по мірі накопичення спеціалізованим
організаціям відповідно до договорів. В процесі планованої діяльності можливе утворення
наступних відходів: змішані побутові відходи; матеріали обтиральні; спецодяг та взуття зіпсовані;
шлами від оброблення (очищення) стічних вод. Вплив на довкілля, здоров’я і умови проживання
населення знаходитиметься в межах доступних нормативних значень. Передбачені технологічні
рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого
природоохоронного та санітарного законодавства. Проведення додаткових заходів щодо
запобігання або зменшення фізичних видів дії на довкілля недоцільно. Значних викидів
забруднюючих речовин, що можуть призвести до погіршення здоров’я та умов проживання
місцевого населення не передбачається.
щодо технічної альтернативи 2.
Джерела та види можливо впливу на довкілля аналогічні альтернативі 1. Додатково
ймовірний вплив на ґрунти у зв’язку з облаштуванням бетонованого майданчика для
встановлення п’яти наземних резервуарів зберігання палива та модуль СВГ з колонкою.
Ураховуючи значний об’єм резервуарів, можливе зростання пожежної небезпеки та відповідно -
підвищення потенційних ризиків для мешканців прилеглого населеного пункту у разі
виникнення аварійних ситуацій.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера можливого впливу очікується в межах нормативних значень.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива №2 - не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка
вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму
нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів
їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних)
15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля;
гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції
(ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких
становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на початок виконання будівельних робіт згідно статті 37 Закону України «Про
регулювання містобудівної діяльності»,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України;
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької ОВА.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної
адміністрації , 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, uprter@vin.gov.ua,, (0432) 32-20-03, головний
спеціаліст відділу ОВД та СЕО Бякіна Наталія Дмитрівна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}
Прикріплені файли: