Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Інформаційна картка адміністративної послуги зі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

23700, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Волонтерів, 17.

2

Інформація щодо режиму роботи

Час прийому відвідувачів:

– з понеділка по четвер з 08.00 год. до 16.00 год.

  • з 16 .00 год. по 17.15 год  опрацювання прийнятих документів.

– п’ятниця  з 08.00 год. до 15.00 год.; 

  • з 15.00 год. по 16.00 год  опрацювання прийнятих документів.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13. 00 год.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (04334) 2-21-60  sdrhaisyn@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами);

постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами);

постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України  21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами)

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

 

Заява органу місцевого самоврядування або уповноваженої особи

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для  отримання адміністративної послуги

Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Уповноваженою особою органу місцевого самоврядування або уповноваженою ним особою у паперовій формі

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Надається в день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;
  2. неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку,     визначеному     у     пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

  1. безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону;
  2. із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа;
  3. у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік

14

Результат надання адміністративної послуги

  1. рішення про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

внесення до спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про взяття на облік нерухомого майна, про об’єкти та суб’єктів цих прав;

  1. рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту*