Гайсинська територіальна громада

Вінницька область, Гайсинський район

Інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації права власності на нерухоме майно, права довірчої власності, як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

23700, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Волонтерів, 17.

2

Інформація щодо режиму роботи

Час прийому відвідувачів:

– з понеділка по четвер з 08.00 год. до 16.00 год.

  • з 16 .00 год. по 17.15 год  опрацювання прийнятих документів.

– п’ятниця  з 08.00 год. до 15.00 год.; 

  • з 15.00 год. по 16.00 год  опрацювання прийнятих документів.

Обідня перерва з 12.00 год. до 13. 00 год.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (04334) 2-21-60  sdrhaisyn@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами);

постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами);

постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598 (зі змінами);

наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної  послуги

 

Заява заявника або уповноваженої особи

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для  отримання адміністративної  послуги

заява про державну реєстрацію прав;

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору;

документи, передбачені частиною першою статті 27 або частинами першою-четвертою статті 271 Закону України

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної  послуги

  1. у паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою;
  2. в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг чи інші інформаційні системи (у разі державної реєстрації прав, реєстрацію яких проведено до 01 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення; державної реєстрації права власності на закінчений будівництвом індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок; державної реєстрації прав на підставі судового рішення)*

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

11

Строк надання адміністративної  послуги

Державна реєстрація права власності прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 Закону України

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Інші скорочені строки надання адміністративної послуги:

2 робочі дні;

  1. робочий день;
  2. години

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;
  2. неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав;
  3. направлення запиту до суду для отримання копії судового рішення

13

Перелік підстав для відмови  у державній реєстрації

  1. заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  2. заява про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно подана неналежною особою;
  3. подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  4. подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
  5. наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;
  6. наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;
  7. після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;
  8. документи подано до неналежного суб’єкта державної  реєстрації прав, нотаріуса;
  9. заяву про державну реєстрацію прав в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;
  10. заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;
  11. заявник звернувся із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент проведення такої реєстрації внесена до Єдиного реєстру боржників, у тому числі за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці.

14

Результат надання адміністративної послуги

  1. прийняття рішення про державну реєстрацію прав; відкриття розділу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів цих прав;
  2. формування витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав;
  3. рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку обставин, що стали підставою для його прийняття

 

15

Способи отримання відповіді (результату)

Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту*