Інформаційна картка адміністративної послуги з державної реєстрації права власності на нерухоме майно, права довірчої власності, як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
23700, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Волонтерів, 17. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Час прийому відвідувачів: – з понеділка по четвер з 08.00 год. до 16.00 год.
– п’ятниця з 08.00 год. до 15.00 год.;
Обідня перерва з 12.00 год. до 13. 00 год. |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон (04334) 2-21-60 sdrhaisyn@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами); постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598 (зі змінами); наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги
|
Заява заявника або уповноваженої особи |
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
заява про державну реєстрацію прав; документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у повному обсязі або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору; документи, передбачені частиною першою статті 27 або частинами першою-четвертою статті 271 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація права власності прав проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав, крім випадку, передбаченого статтею 31-2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Інші скорочені строки надання адміністративної послуги: 2 робочі дні;
|
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
|
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
|
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
|
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Через центр надання адміністративних послуг або безпосередньо державним реєстратором; вебпортал Мін’юсту* |